اخبار

سه روش برتر استفاده از بیکن در 2017

1 سال پیش

سه روش برتر استفاده از بیکن در 2017

دیگر بیکن ها خبر جدیدی در دنیای مدرن نیستند. مطالعات شرکت Vanson Bourne ، نشان می‌دهند که 38% درصد از تمام کسانی که از موبایل استفاده می‌کنند، با بیکن ها هم کار می‌کنند، این مقدار در آمریکا 43% و در آسیا و اروپا 33% تخمین زده شده است

بر همین اساس در این مطلب قصد داریم تا سه روش برتر استفاده از بیکن در 2017 را معرفی کنیم:

 

 -1افزایش فروش محصولات

به گزارش این مؤسسه، افزایش فروش محصولات و تولیدات، دلیل 55% از صاحبان تجارت برای استفاده از بیکن بوده است.

-مثال: شرکت تولید عسلSue Bee  در آمریکا، با نصب یک صد هزار بیکن در سراسر کشور، افزایش فروش 450% را تجربه کرد.

 

 -2بهبود تجربه کاربران

 %47از شرکت هایی که از بیکن استفاده می‌کنند، بهبود چشمگیر تجربه کاربران را دلیل استفاده از بیکن عنوان کرده‌اند.

-مثال: شرکت معروف XEROX با نصب بیکن در مترو و مطلع شدن از مسیرها و ایستگاه های پر طرفدار، پیشنهادات تخفیف و فروش مربوط به همان منطقه و شخصی سازی شده برای افراد را ارائه داد. 

 

-3 ایجاد وفاداری در مشتری

 %41از صاحبان تجارت، ایجاد افق های جدیدی در زمینه وفاداری مشتری را دلیل استفاده از بیکن اعلام کرده‌اند.

-مثال: عطر فروشی زنجیره ای Fragrance Outlet ، با یک App خلاقانه، با هر بار که یک کاربر وارد یکی از شعبه ها می‌شد، یک امتیاز تخفیف به وی اعطا می‌شد. هم چنین به ازای هر خرید نیز، تخفیفی برای خریدار در نظر گرفته شده بود.

 

 

منبع: Beaconstac