اخبار

چگونه از بیکن در استادیوم استفاده کنیم؟

1 سال پیش

◄ چگونه از بیکن در استادیوم استفاده کنیم؟

عشق فوتبال یک احساس است، یک مرام؛ و استادیوم معبد آن.

هواداران تیم های فوتبال همیشه با هم دیگر در ارتباط هستند، آن ها می‌خواهند همیشه همه چیز را در مورد تیم محبوبشان بدانند تا بتوانند حس یک شخص سرشناس را داشته باشند. ما باور داریم استفاده از بیکن در استادیوم نه تنها تجربه هواداران را بهبود می‌دهد، مزایای زیادی هم برای تیم ها دارد.

استادیوم های مدرن، مثل استادیوم یونتوس در تورین، برای سرگرم کردن و خوش گذشتن درست شده اند، یک قطب تجمع در طول هفته، نه تنها در مسابقه آخر هفته. مراکز خرید، رستوران ها، سوپر مارکت ها، همه چیز برای تامین مشغولیت مردم مهیا شده است. 

بیکن ها می‌توانند توجه افرادی که به استادیوم آمده اند را جلب کنند و با ارائه محتوا و پیشنهادات خاص آن ها را جلب کنند.

با استفاده از بیکن میتوان بدون نیاز به GPS نقشه مسیر را به تماشاگران نشان داد، آن ها را به قسمت های خاص راهنمایی کرد، محل پارک خودرویشان را روی نقشه نشان داد و مسیر خروج را تعیین کرد.

 

◄ بیکن هایی که درون استادیوم حضور دارند، در یک پنجره مکانی-زمانی خاص برای تماشاگران پیام می‌فرستند، که می‌دانند احتمال واکنش نشان دادن به آن ها بیشتر است.

محتوایی که برای تماشاگران ارسال می‌شود، طوری برنامه ریزی شده تا کمترین هدر رفت را داشته باشد و عملا برای آن ها کارایی داشته و قابل قبول است. چینش بازیکنان در زمین، تاکتیک ها، مصاحبه ها، نشست های خبری، تبلیغات، محتوای چند رسانه ای، همه و همه تنها برای کاربران مورد نظر فرستاده می‌شود و خدمات هدفمند پیشنهاد می‌شوند.

این گونه بیکن ها به ابزاری برای فروش گذرا، تولید گزارشات و مدیریت جریان ها تبدیل می‌شوند.

موبایل های هوشمند به ابزاری برای خرید تبدیل می‌شوند. در زمینه تحقیقات بازار، مدیران به اطلاعات بسیار مفیدی دسترسی پیدا خواهند کرد که آن ها کمک می‌کند تا استراتژی کسب و کارشان طراحی کنند: تناوب دوره خرید، مناسبت های خرید و جذابیت پیشنهادات آن ها.

 

تکنولوژی به تنهایی ارزشی ندارد. تکنولوژی وقتی ارزش دارد که ارتباط با مشتری و در نتیجه فروش را بهبود می‌بخشد. کاربرد بیکن در استادیوم یکی از مثال های عالی در این زمینه است.

 

 

منبع: SmartBeacon